Пошуковий запит: (<.>A=Машкова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Машкова І. Започаткування україномовної освіти в Канаді: організаційний аспект [Електронний ресурс] / І. Машкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_25 Розглянуто становлення українськомовної освіти та школи в Канаді в кінці ХІХ - першій половині ХХ ст. Проаналізовано проблеми організації українськомовної професійної педагогічної освіти в період росту та диференціації української спільноти в Канаді, однією з яких була відсутність адаптованих підручників і посібників, закриття двомовних англо-українських шкіл під час Першої світової війни у зв’язку зі зміною політики уряду. Висвітлено статистичні дані щодо організації рідномовного шкільництва на початку XX ст. у франко- та англомовних провінціях Канади.Рассмотрено становление украинскоязычного образования и школы в Канаде в конце ХIХ - первой половине ХХ в. Проанализированы проблемы организации украинскоязычного профессионального педагогического образования в период роста и дифференциации украинского сообщества в Канаде, одной из которых было отсутствие адаптированных учебников и пособий, закрытие двуязычных англо-украинских школ во время Первой мировой войны в связи с изменением политики правительства. Освещены статистические данные по организации школ с обучением на родном языке в начале XX в. во франко- и англоязычных провинциях Канады.The article reviews the settling Ukrainianspeaking education and school in Canada at the end of XIX and first half of the XX century and analyzes the organizational issues of Ukrainianspeaking professional pedagogical education during the period of the growth and differentiation of the Ukrainian community in Canada.
|
2. |
Машкова І. Процеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війни [Електронний ресурс] / І. Машкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_22 Проаналізовано процеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війни в період консолідації української спільноти за умов полікультурності канадського суспільства. Висвітлено роль Комітету Українців Канади (КУК) в процесі координації організації, діяльності та розробки програми українських шкіл через крайову та провінційні шкільні ради. Зауважено, що особливу роль у заснуванні літніх шкіл і таборів належить церкві та молодіжним організаціям Канади. Зазначено, що педагогічна україномовна освіта пройшла ті ж етапи розвитку, що і загальна канадська система: у ХІХ ст. – початок професійної підготовки вчителів, становлення “нормальних” шкіл для вчителів початкових класів, на цьому етапі основну увагу приділялося змісту навчання; ХХ ст. – характеризувалося недостатніми соціальними умовами праці та відповідною професійною підготовкою вчителя; в системі підготовки вчителя відбувлися зміни, пов’язані з перенесенням процесу підготовки вчителів із “нормальних” шкіл до університетів. На сучасному етапі (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) у ході освітніх реформ зростає престижність професії вчителя, підвищуються вимоги до вступників на освітні спеціальності університетів і отримання вчительського сертифікату. Проанализированы процессы становления украиноязычного образования и школы в Канаде после Второй мировой войны в период консолидации украинского общества в условиях поликультурности канадского общества. Освещена роль Комитета Украинцев Канады (КУК) в процессе координации организации, деятельности и разработки программ украинских школ, которые координируют и контролируют краевой и провинциальный школьные советы. Особая роль в создании летних школ и лагерей принадлежит церкви и молодежным организациям Канады. Указано, что педагогическое украиноязычное образование прошло те же этапы развития, что и общеканадская система: в XIX в. – начало профессиональной подготовки учителей, становление "нормальных" школ для учителей начальных классов, на этом этапе основное внимание уделялось содержанию обучения; ХХ в. характеризовался невысоким уровнем социальных условий труда и соответствующей профессиональной подготовкой учителя, в системе подготовки учителя произошли изменения, связанные с перенесением акцента в процессе подготовки учителей с "нормальных" школ в университеты. На современном этапе (конец ХХ – начало XXI в.) отмечается повышение престижности профессии учителя, повышение требований к поступающим на образовательные специальности университетов и получение учительского сертификата.The article analyzes the processes of settling Ukrainianspeaking education and school in Canada after World War II during the period of Ukrainian community consolidation in polycultural environment of Canadian society.
|
3. |
Машкова І. Ціннісні орієнтації студентів-економістів в умовах ціннісно-нормативної кризи [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2010. - Вип. 2. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_2_94
|
4. |
Машкова І. Соціокультурне середовище вищого навчального закладу: становлення ціннісних орієнтацій українського студентства [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2011. - Вип. 5. - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2011_5_68
|
5. |
Машкова І. Культурологічна парадигма розвитку економічної університетської освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2012. - Вип. 8. - С. 176-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2012_8_55
|
6. |
Машкова І. Конвергенція морально-етичних цінностей у процесі підготовки майбутніх фахівців економічної сфери [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2013. - Вип. 11. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2013_11_80
|
7. |
Машкова І. Освітня діяльність української діаспори в Канаді: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2014. - Вип. 17. - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2014_17_68
|
8. |
Машкова І. Українська педагогічна періодика Канади як фактор розвитку сучасної українознавчої освіти [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2015. - Вип. 18. - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2015_18_53
|
9. |
Машкова І. Співпраця вітчизняних і канадських освітян у контексті розвитку Українського шкільництва Канади (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2016. - Вип. 19. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2016_19_33
|
10. |
Машкова І. Методичні ресурси навчання української мови в сучасній Канаді [Електронний ресурс] / І. Машкова // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 14. - С. 172-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_14_20
|
11. |
Машкова І. М. Методологічні орієнтири проблеми розвитку українознавчої освіти в двомовних і "рідних" школах сучасної Канади [Електронний ресурс] / І. М. Машкова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 140. - С. 381-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_140_90
|
12. |
Вовк М. Канадський досвід українознавчої освіти: можливості конструктивного використання у вітчизняній освітній практиці [Електронний ресурс] / М. Вовк, І. Машкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2018. - Вип. 1. - С. 112-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2018_1_13
|
13. |
Машкова І. М. Соціально-культурний контекст розвитку українознавчої освіти в Канаді в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / І. М. Машкова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 5. - С. 42–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_5_11
|