Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Машкова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Машкова І. 
Започаткування україномовної освіти в Канаді: організаційний аспект [Електронний ресурс] / І. Машкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_25
Розглянуто становлення українськомовної освіти та школи в Канаді в кінці ХІХ - першій половині ХХ ст. Проаналізовано проблеми організації українськомовної професійної педагогічної освіти в період росту та диференціації української спільноти в Канаді, однією з яких була відсутність адаптованих підручників і посібників, закриття двомовних англо-українських шкіл під час Першої світової війни у зв’язку зі зміною політики уряду. Висвітлено статистичні дані щодо організації рідномовного шкільництва на початку XX ст. у франко- та англомовних провінціях Канади.Рассмотрено становление украинскоязычного образования и школы в Канаде в конце ХIХ - первой половине ХХ в. Проанализированы проблемы организации украинскоязычного профессионального педагогического образования в период роста и дифференциации украинского сообщества в Канаде, одной из которых было отсутствие адаптированных учебников и пособий, закрытие двуязычных англо-украинских школ во время Первой мировой войны в связи с изменением политики правительства. Освещены статистические данные по организации школ с обучением на родном языке в начале XX в. во франко- и англоязычных провинциях Канады.The article reviews the settling Ukrainianspeaking education and school in Canada at the end of XIX and first half of the XX century and analyzes the organizational issues of Ukrainianspeaking professional pedagogical education during the period of the growth and differentiation of the Ukrainian community in Canada.
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.445 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Машкова І. 
Процеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війни [Електронний ресурс] / І. Машкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_22
Проаналізовано процеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війни в період консолідації української спільноти за умов полікультурності канадського суспільства. Висвітлено роль Комітету Українців Канади (КУК) в процесі координації організації, діяльності та розробки програми українських шкіл через крайову та провінційні шкільні ради. Зауважено, що особливу роль у заснуванні літніх шкіл і таборів належить церкві та молодіжним організаціям Канади. Зазначено, що педагогічна україномовна освіта пройшла ті ж етапи розвитку, що і загальна канадська система: у ХІХ ст. – початок професійної підготовки вчителів, становлення “нормальних” шкіл для вчителів початкових класів, на цьому етапі основну увагу приділялося змісту навчання; ХХ ст. – характеризувалося недостатніми соціальними умовами праці та відповідною професійною підготовкою вчителя; в системі підготовки вчителя відбувлися зміни, пов’язані з перенесенням процесу підготовки вчителів із “нормальних” шкіл до університетів. На сучасному етапі (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) у ході освітніх реформ зростає престижність професії вчителя, підвищуються вимоги до вступників на освітні спеціальності університетів і отримання вчительського сертифікату. Проанализированы процессы становления украиноязычного образования и школы в Канаде после Второй мировой войны в период консолидации украинского общества в условиях поликультурности канадского общества. Освещена роль Комитета Украинцев Канады (КУК) в процессе координации организации, деятельности и разработки программ украинских школ, которые координируют и контролируют краевой и провинциальный школьные советы. Особая роль в создании летних школ и лагерей принадлежит церкви и молодежным организациям Канады. Указано, что педагогическое украиноязычное образование прошло те же этапы развития, что и общеканадская система: в XIX в. – начало профессиональной подготовки учителей, становление "нормальных" школ для учителей начальных классов, на этом этапе основное внимание уделялось содержанию обучения; ХХ в. характеризовался невысоким уровнем социальных условий труда и соответствующей профессиональной подготовкой учителя, в системе подготовки учителя произошли изменения, связанные с перенесением акцента в процессе подготовки учителей с "нормальных" школ в университеты. На современном этапе (конец ХХ – начало XXI в.) отмечается повышение престижности профессии учителя, повышение требований к поступающим на образовательные специальности университетов и получение учительского сертификата.The article analyzes the processes of settling Ukrainianspeaking education and school in Canada after World War II during the period of Ukrainian community consolidation in polycultural environment of Canadian society.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.011 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Машкова І. 
Ціннісні орієнтації студентів-економістів в умовах ціннісно-нормативної кризи [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2010. - Вип. 2. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_2_94
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.398 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Машкова І. 
Соціокультурне середовище вищого навчального закладу: становлення ціннісних орієнтацій українського студентства [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2011. - Вип. 5. - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2011_5_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Машкова І. 
Культурологічна парадигма розвитку економічної університетської освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2012. - Вип. 8. - С. 176-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2012_8_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.292 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Машкова І. 
Конвергенція морально-етичних цінностей у процесі підготовки майбутніх фахівців економічної сфери [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2013. - Вип. 11. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2013_11_80
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.789 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Машкова І. 
Освітня діяльність української діаспори в Канаді: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2014. - Вип. 17. - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2014_17_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 319 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Машкова І. 
Українська педагогічна періодика Канади як фактор розвитку сучасної українознавчої освіти [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2015. - Вип. 18. - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2015_18_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.708 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Машкова І. 
Співпраця вітчизняних і канадських освітян у контексті розвитку Українського шкільництва Канади (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / І. Машкова // Українознавчий альманах. - 2016. - Вип. 19. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2016_19_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 474.097 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Машкова І. 
Методичні ресурси навчання української мови в сучасній Канаді [Електронний ресурс] / І. Машкова // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 14. - С. 172-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_14_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.786 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Машкова І. М. 
Методологічні орієнтири проблеми розвитку українознавчої освіти в двомовних і "рідних" школах сучасної Канади [Електронний ресурс] / І. М. Машкова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 140. - С. 381-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_140_90
Попередній перегляд:   Завантажити - 858.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Вовк М. 
Канадський досвід українознавчої освіти: можливості конструктивного використання у вітчизняній освітній практиці [Електронний ресурс] / М. Вовк, І. Машкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2018. - Вип. 1. - С. 112-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Машкова І. М. 
Соціально-культурний контекст розвитку українознавчої освіти в Канаді в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / І. М. Машкова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 5. - С. 42–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського